Sleten, men nöjd efter SPX i Stockholm

Tjoho vilken helg. Jag kom till Stockholm på fredag eftermiddagen och plockade upp mina grejer jag skulle sälja på Small press expo, en seriemässa som jag och mina klasskamrater åkte på. Numera kallas det också seriefestivalen. Det blir bara större och större för varje år då alla som som älskar serier träffas och de flesta serieförlag är där och säljer massa böcker. det är många ungdommar som är där och säljer sina fanzins (häfte mer serier). Jag sålde mitt fanzin "Nu är det tvime" och olika väskor med mina illustrationer på bla den som ni ser på bilden och affischer. Det var så kul att göra väskor, det ska jag verkligen fortsätta med. På kvällen gick jag på en invigningskonsert med Goran Kaifes som var hur bra som helst. Så himla mysig helg med bra människor. jag tog inte med mig min egna kamera så vi får se om jag får låna lite mer foton från folk så ni får se mera. Det översta fotot är taget av Lynn karlsson.

3 kommentarer: