Doppet innan jag blev sjuk




Mina föräldrar var och hälsade på mig förrförra veckan. Det var en kanonfin dag så vi bestämde oss för att leta upp en badplats och vips så hitta vi denna fantastiska sjö ute i skogen. Vi tog vårat första dopp för i år och det kan nog ha varit iaf 18 grader i vattnet. Det var så härligt så jag tog mig dit igen efter några dagar då det var 30 grader varmt i skuggan på land och vattnet hade värmts upp några grader. Då doppade jag mig inte bara en gång utan kanske 5 gånger. Jag vart så gla när jag hitta detta ställe för det är är enkelt att ta sig dit med buss och jag har alltid haft det så långt till bad förut. Men jag tror jag blev lite för glad  för det slutade med att jag blev sjuk dagen därpå. Tror inte jag blev kall eller nått men jag fick en dunderförkylning med feber, ständigt täppt näsa och hostar tills mina kräkreflexer hoppar ut...typ Och nu ligger jag här och tycker synd om mig själv och längtar tills jag blir frisk igen. Fan va gött det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar