Håkan Juholt som supermario

Igår var jag kreativ efter en och en halv veckas sängliggande med förkylning och feber, men det lönar sig att ha tråkigt ibland. Först ritade jag Bert Karlsson som my litle pony som ni ser i inlägget nedan och efter det ritade jag Håkan Juholt som super mario. De här två illustrationerna ritade jag direkt med en tuschpenna på ett papper utan att skissa innan (det funkar bäst för mig) och sen scanna jag in och färglade dom i datorn i photoshop. Himla kul var det och nöjd blev jag. Vem ska jag rita av härnäst tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Asfina!! Anna Anka som en öh... som eeen... Äsch, jag har dålig fantasi :P

    SvaraRadera
  2. Roligt! Kul det är när man får ett sådant "flow" jag föreslår att du gör de två största nötterna Jimmie Åkesson och Jan Björklund. KRAAM

    SvaraRadera
  3. Bra förslag tycker jag! får se om det dyker upp nått snart :) men väntar in flowet igen så det kan ta ett tag, men man vet aldrig :) hihi

    SvaraRadera
  4. Haha! :D Jättelikt, du är verkligen bra på karikatyrer!

    SvaraRadera